-->

Bir Milyon Neden Saçmalığı!!!

Bir milyon neden,Bir milyon neden,Mutlu olmak içinmiş !!!

Son günlerde televizyonlarda reklamını izliyoruz.Bir " Mutlu olmak için bir milyon neden" saçmalığıdır,gidiyor.Coca-Cola efendinin gündemde kalmak yaptığı bir oyun daha.Maalesef bunuda başarıyorlar sanırım.Türk insanının fotoğrafını çok iyi çekmişler.Zayıf damarımızı çok iyi biliyorlar.Bizi bizden iyi tanıyorlar.Görevleri; beyinlerimizi sublime (bilinçaltı etkileme) etmek.Bilinçaltımıza istedikleri mesajları göndermek.Yani aslında benim anladığım şu;mutluluk ile,coca-cola'yı eşleştirip,beynimizde bu ikilinin aynı odacıkta bir metafor oluşturması.Coca-cola demek mutluluk demek,olumlu birşey demek sinyalini benimsettirmek.Dolayısıyla coca-cola ile ilgili tüm olumsuzlukları beyinlerden kaldırıp, yeni nesillere hoşlukları taşımak.

Mutlu olmak için ,bir milyon neden çıkartmayı düşünene kadar, mutsuz olmak için bir sürü neden var arkadaşlar.Bu ülkenin insanları mağdur, aç ,evine ekmek götüremeyen,ısınamayan,banklarda yatan,faturalarını ödeyemeyen,asgari ücretle geçinmeye çalışan,kira terörü ile boğuşan vss... bilmem kaç milyon insan var.Kimi kandırıyorsunuz siz?
 Bu ülkede mutsuzluktan kendimizi soyutlayamadık ki,mutlu olmak için bir milyon neden arayalım.İnsanları nasıl etkileyeceklerini çok iyi biliyorlar dedikya.Türkiye'nin kanayan mağduriyeti,insanları tv başına çivileme yöntemi "diziler" de bu konuda ,bu bebek katillerine maalesef yardımcı oluyorlar veya yataklık ediyorlar.Bu reklamı veya buna benzer,onlar için iyi,bizim için içler acısı projeleri,yeni yetişen küçük beyinciklerimiz,çocuklarımızda izliyorlar ve onların bilinçaltına neler gidiyor bilemiyoruz.Bakıyoruz;her dizinin sonunda,her 3 reklamdan birinde,tüm yazılı,görsel basında,internet dünyasında bu kampanya var.Yanlış anlamayın.Reklam filmini,bize başka bir etiket altında sunsalar sesimizi çıkartmayız.Reklamın doğallığı içimizi ısıtıyor.İşte bu vicdansızlarında istediği tam olarak bu.Biz akıllanmayız,bize her şey müstehak,güzel ülkemizde istedikleri gibi at koşturuyorlar.Ne diyelim ramazan ayında bile sofralarımızda göstererek gözümüze sokuyorlar.

Sonuç olarak; insanların mutluluğu yakalaması için Coca-cola'nın sadist fikirlerine ihtiyacı olduğunu sanmıyorum.Biz birbirimizin gözlerinde buluruz bazen mutluluğu,bazen sobası gürül-gürül yanan kutu gibi bir evde,bazende çocuğumuzun istediği bir şeyi,ona aldığımızda,onun yüzünde.Kimseye ihtiyacımız yok.Yeter ki ,bizi bölmeye,bozmaya çalışan insanlar aramızda olmasın...























Hiç yorum yok:

Yorum Gönder